Brandweer in actie om koolmonoxide in woning Burum

11 nov 2016 - 09:16

De brandweer van Grijpskerk moest donderdagavond uitrijden naar Burum voor een melding van koolmonoxide. Een bewoonster van een woning in het dorp was onwel geworden. De brandweer heeft in en om het huis metingen verricht, en daaruit bleek dat bij een kachelpijp koolmonoxide vrijkwam. De vrouw is door een ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Leeuwarden. De hulpdiensten hebben de woning daarna geventileerd.

Trefwoorden: 
koolmonoxide Burum
(advertinsje)