Brand in zorgcentrum Swettehiem, bewoner in veiligheid

11 jun 2016 - 14:31

Er heeft zaterdagmiddag een brand gewoed in een appartement in zorgcentrum Swettehiem aan de Pieter Sipmaweg in Leeuwarden. Het vuur kon snel geblust worden en de bewoner van het appartement kon op tijd naar buiten komen.

De brandweer deed via twitter een extra oproep om de hulpdiensten de ruimte te geven, vooral omdat het in dat deel van de stad erg druk was vanwege de luchtmachtdagen. Over de oorzaak van de brand in het zorgcentrum is nog niets bekend.

Deel dit bericht op:
(advertinsje)