Korte brand in keuken Hajé in Heerenveen

26 aug 2015 - 20:15

Bij het restaurant/hotel Hajé in Heerenveen is woensdag aan het begin van de avond brand geweest in de keuken. Oorzaak was een frituurpan die in brand vloog. Personeel raakte in paniek en probeerde om met een blusdeken het vuur te blussen. De gealarmeerde brandweer was gauw ter plaatse en heeft de brand geblust. Een medewerker die rook had ingeademd, is uit voorzorg voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht.

Trefwoorden: 
brand Heerenveen Hajé
(advertinsje)