100 miljoen Amerikanen zien Doutzen in reclame Super Bowl

02 feb 2015 - 16:47

Meer dan 100 miljoen Amerikanen zagen maandagnacht hoe Doutzen Kroes het winnende punt maakte bij een potje American Football met collega's. Het topmodel uit Eastermar was te zien in een reclamespot van lingeriemerk Victoria's Secret bij de finale van de Super Bowl, de finale van de American Football competitie.

De Super Bowl is het best bekeken sportevenement van Amerika. Vorig jaar zagen 112 miljoen mensen naar de wedstrijd, een derde van alle Amerikanen. De uitzendtijd in de reclameblokken is dan ook peperduur, een spotje van 30 seconden kost 4,5 miljoen dollar. De reclame van het lingeriemerk duurt bijna anderhalve minuut en zou dus meer dan 12 miljoen dollar kosten.

In het spotje van Victoria's Secret zien we onder andere topmodellen Doutzen Kroes, Adriana Lima en Candice Swanepoel dit keer niet in lingerie, maar in een American Football-tenue. Ze spelen een potje football tegen elkaar. Doutzen maakt met rugnummer 28 uiteindelijk het winnende punt. Boodschap aan het einde van de reclame is dat de mannen niet moeten vergeten een sexy setje te kopen voor Valentijnsdag.

Bekijk hier het reclamespotje met Doutzen Kroes.

Deel dit bericht op:
(advertinsje)