Woningbrand in Drachten door elektrische deken

07 des 2020 - 10:42

Een elektrische deken was in de nacht van zondag op maandag de oorzaak van een woningbrand aan de Theo van Doesburgstraat in Drachten. Door de brand in de deken, vloog ook een matras in brand. De bewoonster kon het matras zelf naar buiten gooien. De brandweer kon het matras snel blussen en de woning ventileren.

Foto: SRFotografie

Omdat er bij de brand veel rook vrijkwam, is de bewoonster door medewerkers van de ambulance nagekeken. Ze raakte niet gewond. Stichting Salvage zal de schade in huis afhandelen.

(Advertentie)
(Advertentie)