Ljouwerter bedriuw hat primeur mei Garfieldgame

It Ljouwerter bedriuw Grendel Games hat in game ûntwikkele om bern te learen hoe't se sûner libje kinne. It spultsje hyt Garfield vs Hot Dog. De grouwe reade boarre is in bekend figuer út de strips fan Jim Davis. Yn it spultsje binne Garfield en syn freonen sa grou wurden dat se net mear mei-elkoar boartsje. Spilers fan de game helpe de boarre om mear yn balâns te kommen.
De game is makke mei De Friesland soarchfersekerder as partner en wurdt tongersdei presintearre.
Liever lui dan moe
Grendel Games makket faker spultsjes mei in sosjaal maatskiplik karakter. Ut ûndersyk die bliken dat obesitas by bern hieltyd mear foarkomt en dêr woe it bedriuw wat mei dwaan.
"We hebben anderhalf jaar aan de game gewerkt, in samenwerking met universiteiten over de hele wereld. Kinderen over de hele wereld hebben de game getest. De reacties waren positief" fertelt Tim Laning fan Grendel Games. "Met dit spel willen we kennis overdragen aan de kinderen, maar op een jolige manier brengen we die boodschap. Garfield staat er immers om bekend liever lui dan moe te zijn en hij houdt van lekker eten."
Wat fynt de skepper fan Garfield derfan?
"Het duurde lang, maar uiteindelijk hebben we een persoonlijk gesprek gehad met Jim Davis. Eerst begreep hij niet wat onze bedoeling was, maar later vond hij het een sympathiek idee. Laten we samen de wereld verbeteren zei hij."