Wasdroger in brand bij woning Oldeboorn

29 jul 2015 - 16:13

Bij de Swettebuorren in Oldeboorn is woensdagmiddag brand geweest in een woning. Een wasdroger in de bijkeuken vloog in in de fik. De brandweer was snel ter plekke en heeft het vuur geblust. Bij de brand kwam een hoop rook vrij, omwonenden werden daarom gewaarschuwd en moesten een tijdje uit hun woningen.

Een vrouw en twee kinderen waren in het huis toen de brand uitbrak, maar zij konden veilig buiten komen en raakten niet gewond.

Deel dit bericht op:
(advertinsje)
(advertinsje)