Van Bekkum zet vol in op marketing voor CH2018

17 jul 2017 - 09:26

Oud-burgemeester Tjeerd van Bekkum van Smallingerland begint deze maandag aan zijn nieuwe baan als directeur van Culturele Hoofdstad Leeuwarden-Fryslân 2018. Hij krijgt de taak om de organisatie in rustig vaarwater te krijgen en om ook de financiën op orde te houden.

Volgens Van Bekkum wordt de grootste uitdaging de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Ook wil hij beweging krijgen in de 'mienskip'. "Dat iedereen weet dat 2018, en daarna, een fantastisch jaar wordt", zo zegt hij enthousiast.

Om dat voorelkaar te krijgen, zal er vol worden ingezet op de marketing. Samen met Merk Fryslân wordt daar nu een team voor opgebouwd. Van Bekkum vindt dat Fryslân zich ook na 2018 als collectie moet blijven promoten. "We hebben nu de kans om die bodem daarvoor heel goed neer te leggen en dat gaan we ook doen." 

Deel dit bericht op:
(advertinsje)